dissabte, 31 de desembre del 2011

ENTRADA FINAL DE LA MATÈRIA GITIC

Bé, fins aquí la matèria de GITIC, ha estat tota una experiència poder realitzar-la, ja que l'he trobat molt interessant i profitosa, he après coses que no hauria pensat mai que exisitien, i el més interessant de tot és que totes són útils i interessants per la nostre futura feina. He de reconèixer que amb programes com Mr Wong o Pearltrees no he acabat d'entendre la seva finalitat, però a part d'aquests dos trobo que la resta del que hem anat treballant ha estat molt interessant i n'estic segura que els aniré utilitzant al llarg de la meva vida.

M'ha agradat molt aprendre tot el que hem anat treballant, ja que inclús amb el meu grup de treball hem anat utilitzant vàries eines que ens han estat molt útils per realitzar varis treballs i fer presentacions diferents, ja que si no hagués estat pel Prezi hauriem fet sempre el mateix tipus de presentació amb el programa power point o si no hagués estat pel google docs hauria estat tot un enrenou per poder posar en comú els treballs. Tot i que la resta de programes també ens han estat molt útils, aquests dos són els que fins ara he utilitzat més, juntament amb el Twitter, que és una xarxa social que ja coneixia i utilitzava. 

Simplement em queda donar les gràcies al professor de GITIC, Jorge Coderch, per la seva paciència i desitjar-vos a tots una molt bona entrada d'any.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada