dilluns, 19 de desembre del 2011

QUI ETS TU?

L'activitat de Qui ets tu? tractava de descriure un company de classe, aquell que més o menys més coneguéssim, jo vaig tenir una mica de dificultat per trobar a la persona, ja que no coneixia prou a ningú com per poder fer una descripció d'aquest tipus. La descripció d'aquesta persona que exposàvem a classe (petit grup) havia de ser amb tan sols una imatge i una frase que identifiqués aquesta persona segons el propi parer. A més a més, llavors havíem d'entregar a la professora una descripció escrita d'aquesta persona, aquesta podia ser tipus redacció, recepta o allò que la teva imaginació crees. 

Jo vaig fer la l'activitat de la Carmen Roman, ja que ja havia conviscut amb ella fora la Universitat i podia més o menys fer una descripció amb cara i ulls. La imatge que vaig utilitzar per a poder descriure-la davant la classe va ser la següent:


El que volia remarcar amb aquesta imatge és que la Carmen és una noia que sempre està alegre, que quan veu un grup de gent una mica desanimat fa el possible per poder treure un somriure d'aquests. És una persona que com diu la frase, marca la diferència, és a dir que no és una persona que vulgui seguir una moda, sinó que és única, i això la fa especial per mi. 

Realitzar aquesta activitat m'ha agradat moltíssim i m'ha ajudat a conèixer aquesta persona més profundament, i me n'alegro d'haver-ho pogut fer. El que també m'ha agradat molt és saber el que pensen de mi dues de les meves companyes. Crec que aquesta activitat també ens va anar molt bé per poder-nos relaxar davant d'altres exposicions més importants, i conèixer els errors que fèiem al parlar amb públic.  
En definitiva, ha estat una activitat molt interessant i divertida que ens ha permès conèixer alguns companys de classe més profundament. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada